آمریکا و اسرائیل دیگر توان مقابله با مقاومت را ندارند

امام جمعه بروجرد گفت: آمریکا و اسرائیل با جبهه مقاومت روبرو هستند و دیگر توان روبروی با جبهه مقاومت را نخواهند داشت و پیروزی از آن جبهه مقاومت اسلامی است.

به گزارش الشترخبر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: ۷۵ سال است رژیم صهیونیستی با حمایت انگلیس و آمریکا سرزمین‌های فلسطین و غزه را اشغال کردند و مردم بی گناه را به خاک و خون کشیدند.

وی افزود: جنایات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی فلسطین بی‌شمار است، رژیم صهیونیستی یک رژیم منحوس و کودک‌کش است.

امام جمعه بروجرد گفت: عملیات طوفان الاقصی یک شکست غیرقابل ترمیم برای صهیونیست‌ها و مقدمه‌ای برای شکست رژیم منحوس صهیونیستی است.

حسینی عنوان کرد: حامیان رژیم صهیونیستی نیز کاری از آنان ساخته نیست، آمریکا جرات ندارد حتی یک گلوله شلیک کند زیرا اگر دست از پا خطا کند کاخ سفید با خاک یکسان می‌شود.

وی اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل با جبهه مقاومت روبرو هستند و دیگر توان روبروی با جبهه مقاومت را نخواهند داشت و پیروزی از آن جبهه مقاومت اسلامی است.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به هفته اولیا و مربیان گفت:  رابطه اولیا با معلمان باید یک رابطه حسنه باشد، اولیا نقاط قوت و ضعف فرزندان را با مشورت با معلمان پیدا کنند.

حسینی افزود: در این برهه از زمان باید مراقب فرزندان باشیم زیرا دشمنان در کمین نوجوانان و جوانان هستند.

وی همچنین با اشاره به روز استاندارد اظهار داشت: کار خوب، یک نشان استاندارد است و خداوند نیز کار خوب را دوست دارد.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری با اشاره به روز جهانی نابینایان، گفت: خداوند به عزیزان نابینا هوش خوبی داده است، خداوند این پاداش را به آنان داده، باید به این افراد احترام کنیم زیرا آنان برادران و خواهران دینی ما هستند و مورد رضایت خداوند است.

حسینی افزود: هفته گذشته یکی از معلمان در کلاس درس به مبارزان حزب الهی فلسطین و لبنان توهین کرده بود که با برخورد قاطع دانش آموزان روبرو شد و دانش آموزان از انقلاب دفاع کردند. دشمنان تلاش می کنند تا جوانان و نوجوانان را از دین و اسلام خارج کنند ولی دانش آموزان همواره پشتیبان اسلام و انقلاب هستند.

وی بیان کرد: دشمنان بدانند ما برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن جان می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم به مقدسات توهین شود.

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد نمازگزاران جمعه بعد از اقامه نماز جمعه با تجمع مقابل مصلی امام خمینی(ره) جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین و غزه را محکوم کردند.

تجمع کنندگان با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ یر آمریکا جنایات صهیونیستها را محکوم کردند.

پایان پیام/