هشدار دادستان خرم‌آباد به مدیران بی‌خیال

دادستان خرم‌آباد با بیان اینکه دستورات ما در راستای ستاد اقتصاد مقاومتی و مقابله با ترک فعل مدیران است، گفت: ما در چارچوب قانون به برخی مدیران فرصت رفع موانع را داده‌ایم، اما برخی مدیران بی خیال هستند.

به گزارش الشترخبر، داریوش شاهون‌وند پیش از ظهر امروز در آیین نکوداشت روز صنعت و معدن استان که در اتاق بازرگانی برگزار شد، با اشاره به اینکه ما در حوزه تورم رتبه‌های نگران کننده‌ای داریم، خاطرنشان کرد: امیدواریم با هماهنگی همه بخش‌ها در حوزه تورم به نقطه مطلوب برسیم.

وی گفت: هر کجا مدیران استان دغدغه رفع موانع پیش روی واحدها را داشتند، مشکلات رفع شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به اینکه بزرگترین چالش‌ ما عدم تعامل هماهنگی بین مدیران است، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی مدیران نه تنها در جهت رفع مشکلات قدم‌بر نمی‌دارند، بلکه خودشان مانع هم ایجاد می‌کنند.

شاهون‌وند تاکید کرد: در دستگاه قضایی حتما باید با این مدیران برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه دستورات ما در راستای ستاد اقتصاد مقاومتی و مقابله با ترک فعل مدیران است، گفت: ما در چارچوب قانون به برخی مدیران فرصت رفع موانع را داده‌ایم، اما برخی مدیران بی خیال هستند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بیان کرد: مدیرانی که نسبت به رفع مشکلات و موانعی بی‌تفاوت هستند، مرتکب ترک فعل شده‌اند.

شاهون‌وند با تاکید بر اینکه رویکرد ما در دستگاه قضا حمایتی بوده و هست، گفت: ظرف ماه‌های گذشته چند واحد تولیدی در بروجرد، دورود و خرم آباد مشکلاتی داشت که با تعامل مدیران این مشکلات رفع شد، این موضوع نشان می‌دهد که هر کجا تعامل باشد کارها خوب پیش می‌رود.

پایان پیام/