فرماندار سلسله:

از مهمترین برکات خون شهدا آگاهی بخشی و زنده نگه داشتن مسیر شهادت است

میلاد شرفی، فرماندار جدید سلسله گفت: این انقلاب را مردم کشور با بصیرت و هوشیاری خود زنده نگه داشته‌اند.

به مناسبت وفات ام البنین(س) و گرامیداشت سومین سالگرد سیدالشهدای مقاومت، سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی با حضور امام جمعه معزز، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه، رئیس و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران،حراست و امور بانوان فرمانداری از برخی مادران و همسران شهدای شهرستان سلسله به نمایندگی از سایر خانواده های معظم شهدا، تجلیل و تکریم شد.

 

حجت الاسلام امیدی امام جمعه معزز الشتر در این دیدارها گفت: جانفشانی های شهدا و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و صبر و استقامت خانواده های معظم آنان باعث شده است که امروز همه ما در امنیت و آسایش زندگی کنیم.

میلاد شرفی فرماندار سلسله نیز با اشاره به اینکه این انقلاب را مردم کشور با بصیرت و هوشیاری خود زنده نگه داشته اند، افزود: یکی از برکات خون شهدا بصیرت افزایی است.
وی با اشاره به حضور بیش از ۲۰ میلیون نفری مردم در مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی، افزود: مردم با حضور باشکوه خود نشان دادند که الگویشان شهدا است.
شرفی با اشاره به فراخوان های سلبریتی ها در اغتشاشات اخیر و عدم توجه مردم به این فراخوان ها، بیان کرد: این در حالی است که مردم برای قدردانی از جانفشانی های شهیدان در مراسم تشییع شهید سلیمانی حضوری گسترده پیدا کردند که این حضور بارز، پویایی و زنده بودن انقلاب اسلامی را نشان می دهد.
فرماندار سلسله گفت: امروز ریشه انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان تنومند شده و مسیر انقلاب نیز کاملا روشن است.