استفاده از ظرفیت بسیج برای ایجاد زنجیره غنی در اقتصاد کشور

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان، تجار و فعالان اقتصادی کشور با بیان اینکه ما می‌خواهیم از بسیج برای ایجاد زنجیره غنی در اقتصاد کشور استفاده کنیم، گفت: ما در کشور فعال کردن تولیدات صنفی و صنعتی را در اولویت داریم که با آن می‌توانیم صادرات را تقویت کنیم.

به گزارش الشترخبر، غلامرضا حسن‌پور  در گردهمایی دفاتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی سراسر کشور با بیان اینکه بازار به عنوان ضلع سوم صنعت و دانشگاه را به هم متصل می‌کند، عنوان کرد: اگر ما تولید کنیم اما بازاری نداشته باشیم مانند این است که زباله تولید کرده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه مهم بسیج اتصال سه ضلع صنعت، دانشگاه و بازار به یکدیگر است.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان، تجار و فعالان اقتصادی کشور، تاکید کرد: ما برای مبارزه با مفاسد اقتصادی هیچ راهی جز جایگزین کردن یک مجموعه پاک نداریم.

حسن‌پور گفت:  وظیفه بسیج افزایش تولید و ایجاد رقابت واقعی است.

وی با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان اساس موتور حرکت به همراه تجاری سازی اختراعات آن‌ها می‌تواند مشکلات ما را حل کند، افزود: این مهم با تکیه بر جوانانی که از نسل خودشان نیستند، محقق می‌شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان، تجار و فعالان اقتصادی کشور با اشاره به اینکه هیچ راهی نداریم جز اینکه یک شبکه زنجیره غنی در کشور پیش‌بینی کنیم، بیان کرد: برای این موضوع نیاز به واردکننده، تولید کننده و  توزیع کننده امین داریم.

حسن پور با بیان اینکه ما می‌خواهیم از بسیج برای ایجاد زنجیره غنی در اقتصاد کشور استفاده کنیم، عنوان کرد: ما در کشور فعال کردن تولیدات صنفی و صنعتی را در اولویت داریم که با آن می‌توانیم صادرات را تقویت کنیم.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: کار ما شناسایی  ظرفیت‌های کوچک و وصل کردن آن‌ها به یکدیگر است.

انتهای پیام/