امام جمعه سلسله:

بکارگیری نیروهای متعهد برای مبارزه با فساد ضروری است

به گزارش الشترخبر، امام جمعه شهرستان سلسله گفت: بکارگیری نیروهای متعهد برای مبارزه با فساد ضروری است ‌چرا که مبارزه با فساد کاری دشوار اما شدنی است. به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام “مراد امیدی” در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان در مصلی امام سجاد(ع)، ضمن تبریک هفته هلال احمر و بسیج سازندگی و […]

به گزارش الشترخبر، امام جمعه شهرستان سلسله گفت: بکارگیری نیروهای متعهد برای مبارزه با فساد ضروری است ‌چرا که مبارزه با فساد کاری دشوار اما شدنی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام “مراد امیدی” در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان در مصلی امام سجاد(ع)، ضمن تبریک هفته هلال احمر و بسیج سازندگی و قدردانی از خدمات ارزنده آنان، اظهار کرد: سفر رییس جمهوری به استان لرستان نزدیک است و ما باید شرایطی را آماده کنیم که رییس جمهور شخصا سفری به شهرستان سلسله داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه برخی مدیرکل ادارات اسم شهرستان سلسله را در ذهن خود خط زده و هیچگونه خدمتی به این مردم نمی کنند که باید این مدیرها را به رییس جمهور معرفی کنیم.

حجت الاسلام امیدی بیان کرد: برخی مدیرکل ها نیز در راستای رفع مشکلات شبانه به شهرستان سفر می کنند که قدردان زحمات این مدیران هم هستیم.

وی ادامه داد: مسوولان باید بدانند تونل “اسپژ” از سمت الشتر متوقف شده و از سمت چغلوندی نیز با ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه ظرف ۱۵ روز تنها یک و نیم متر پیش روی داشته است که از سازمان های امنیتی خواسته ایم به موضوع ورود کنند.

حجت الاسلام امیدی تصریح کرد: عملیات این تونل به مانند پل تخریب شده و غیرمقاوم کاکارضا در حال احداث است و چنانچه پس از سالها به بهره برداری برسد نمی توان به مقاومت آن مطمئن بود.

خطیب جمعه الشتر عنوان کرد: متاسفانه تونل اسپژ به وعده انتخاباتی نمایندگان در این شهرستان تبدیل شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به ۲۵ اردیبهشت ماه سالروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، افزود: زبان فارسی از مولفه های اصلی هویت ملی ماست و بزرگترین سرمایه معنوی و باسابقه چندهزارساله کشورمان محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه زبان فارسی، زبان عاطفه، حماسه و علم است، عنوان کرد: امامین انقلاب ما ادیب بوده و به زبان فارسی همیشه افتخار کرده اند.

امام جمعه الشتر با اشاره به تحقیر زبان فارسی به عنوان یکی از اهداف جنگ ترکیبی دشمن، بیان کرد: پاسداشت زبان فارسی وظیفه همه ماست و در شهرستان نیز برنامه هایی در راستای گرامیداشت این روز ضروری است.

وی با اشاره به روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه، سالروز شهادت امام صادق(ع)، افزود: یکی از مظلوم ترین امامان ما امام صادق(ع) است، ‌این امام به مدت ۲۴ سال امامت شیعیان را برعهده داشت و با پنج ظالم از حاکمان آخر حکومت اموی و دو نفر از فرعون صفتان اوایل دولت عباسی همزمان بود.