تغییر ساعت خودسرانه ساعت کاری در اداره ورزش دلفان

فرماندار دلفان با بیان اینکه ساعت شروع کار در ادارات ۶ صبح است، گفت: متاسفانه کارکنان اداره ورزش شهرستان به صورت خودسرانه با تاخیر در محل کار خود حاضر می‌شدند.

به گزارش الشترخبر، اصغر قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دلفان، با اشاره بازدید سرزده از اداره ورزش و جوانان این شهرستان و مشاهده اداره خالی از کارکنان، اظهار کرد: ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه صبح امروز به صورت سرزده به اداره ورزش و جوانان دلفان رفتیم.

وی خاطرنشان کرد: در هنگام مراجعه به این اداره، هیچ یک از کارمندان در مجموعه حضور نداشتند و پس از دقایقی افراد در محل کار خود حضور یافتند.

فرماندار دلفان با بیان اینکه ساعت شروع کار در ادارات ۶ صبح است، افزود: متاسفانه این مجموعه به صورت خودسرانه با تاخیر در محل کار خود حاضر می‌شدند.

قهرمانی با اشاره به اخطار و تذکر به کارکنان ورزش و جوانان دلفان، افزود: در صورت تکرار این موضوع، از طریق مراجع قضایی برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

وی بیان داشت: هر هفته به صورت سرزده از چند دستگاه اجرایی به منظور حضور به موقع کارکنان، نحوه پاسخگویی به ارباب رجوع، رعایت شئونات اسلامی به ویژه بانوان در ادارات و … بازدید می‌شود.

پایان پیام/