فرماندار سلسله:

در راه تحقق آرمان های انقلاب انقلاب گام بر می داریم/ در سلسله نیاز به گفتمان داریم

فرماندار سلسله در دیدار فرمانده سپاه ناحیه الشتر و جمعی از کارکنان این ناحیه با تاکید بر اینکه در راه انقلاب گام بر می داریم، گفت: در شهرستان سلسله نیاز به گفتمان داریم و از ظرفیت همه در این مسیر استفاده می کنیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، مسلم مرادی اظهار داشت: خود را عضو کوچکی از خانواده بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌دانم و از مجموعه سپاه شهرستان می‌خواهم که در مسیر توسعه و تحول در شهرستان برای خدمت به مردم ما را یاری کنند.

وی تصریح کرد: اهل حزب و جناح خاصی نیستم و در راه تحقق آرمان های والای انقلاب گام بر می دارم و اگر در سطح شهرستان جوان با استعداد و متعهدی از هر قشر و جناح مایل به کمک باشد، از توانایی‌ ها و ظرفیت هایش در این مسیر استفاده خواهیم کرد.

فرماندار سلسله عنوان کرد: نیاز به گفتمانی جدید در سطح شهرستان داریم و به همین خاطر از مجموعه سپاه ناحیه شهرستان می‌خواهیم در این راه کمک کنند تا به امورات مردم و انقلاب بپردازیم.

فرمانده سپاه ناحیه الشتر نیز در این دیدار با تبریک انتصاب آقای مرادی به سمت فرمانداری سلسله اظهار داشت: از شهدا یاد گرفته ایم که کار فقط برای خدا می‌ماند و همانطور که حضرت علی(ع) فرمودند” خوشا به حال کسی که در طاعت خلق و در خدمت مخلوق است”.

سرهنگ عبدالرحمن فرج‌الهی گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی به مانند تنگه اُحد تعبیر شده و به همین خاطر باید از آن خوب مراقبت کنیم.

وی با اشاره به همراه و همگام بودن سپاه با مسئولین دلسوز نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مجموعه سپاه الشتر نیز با تمام توان برای خدمت به مردم این شهرستان و مجموعه فرمانداری شهرستان در میدان خواهد بود.