فرماندار سلسله:

دستمزد کارگران باید عادلانه، منظم و بدون تاخیر پرداخت شود

فرماندار سلسله گفت: متاسفانه چون شهرداریها در سال های اخیر بدون ضابطه عمل کرده اند، بیشترین مشکلات کارگری در شهرستان مربوط به این نهادها است.

مسلم مرادی روز یکشنبه در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که “دستمزد کارگران باید عادلانه، منظم و بدون تاخیر پرداخت شود”، اظهار داشت: متاسفانه چون شهرداریها در سال های اخیر بدون ضابطه و براساس رابطه عمل کرده اند بیشترین مشکلات کارگری در شهرستان مربوط به این نهادها است.

مرادی با تاکید بر اینکه روسای ادارات و شهرداران باید از این تاریخ به بعد در استخدام های خود پاسخگو باشند، عنوان کرد: متاسفانه علیرغم پذیرش عناوین سنگین مسئولیتی در عمل کار خاصی از سوی برخی مشاهده نمی شود و همین باعث شده که بیشتریت ضربه به قشر مظلوم کارگر که بیشترین زحمت را برای شهر می کشند وارد شود و این اصلا پذیرفته نیست و کسانی که حق کارگران را به هر نحوی زیر پا گذاشته اند باید پاسخگو باشند.

فرماندار سلسله با بیان اینکه در اغلب ادارات کار خوابیده و خروجی کاری مناسبی نداریم، افزود: باید تمام قراردادهای جدید شرکت ها و پیمانکاران ادارات شهرستان و شهرداری ها به منظور جلوگیری از تضییع حقوق کارگران براساس قانون و دقیق باشد.