پیام تبریک مشترک امام جمعه و فرماندار سلسله به مناسبت روز کارگر و معلم

امام جمعه و فرماندار سلسله به مناسبت روز کارگر و معلم پیامی مشترک صادر کردند.

“حجت الاسلام امیدی” امام جمعه معزز و “میلاد شرفی” فرماندار سلسله با صدور پیامی فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت ماه “روز جهانی کار و کارگر” و دوازدهم اردیبهشت ماه “روز معلم” را به تمامی تلاشگران عرصه کار و جهاد و تولید و علم و تربیت تبریک گفتند.

‌♦️به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، متن پیام بدین شرح است:

“بسم الله الرحمن الرحیم”

♦️فرهنگ کار، تلاش و جهاد برای عمران، آبادی و اعتلای ایران اسلامی به دست کارگران و زحمت کشان عرصه تولید میسر است و قدردانی و قدرشناسی زحمات این زحمت کشان بی منت کمترین کار در ادای احترام به گردانندگان چرخ های تولید کشور است.

♦️تعالی، رشد و توسعه هر جامعه نیز در گرو آموزش و پرورشی موفق است و آمیختن علم و عمل با فضایل اخلاقی میسر نمی شود مگر به همت معلمان اندیشمند و از خود گذشته.

♦️تقارن هفته کار و کارگر با هفته معلم بهانه‌ای است برای پاسداشت تلاش‌ها و زحمات عزیزانی که در راه ساختن ایرانی آباد و مستقل همواره حضوری خالصانه داشته اند.

♦️به نوبه خود ضمن تقدیر و تشکر از همه کارگران و معلمان متعهد، سختکوش و پرتلاش شهرستان و با ارج نهادن به زحمات بی چشمداشت این عزیزان، فرا رسیدن روز “کار و کارگر” و روز “معلم” را به جامعه بزرگ کارگری و فرهنگیان عزیز شهرستان سلسله تبریک و تهنیت عرض می نماییم و امیدوارم به برکت زحمات خالصانه این عزیزان شاهد پیشرفت و توسعه روز افزون ایران اسلامی باشیم.

“حجت الاسلام امیدی” امام جمعه و “میلاد شرفی” فرماندار سلسله